Snålare än försäkringskassan?

Ämmii har gjort en lista på vad hon är. Här är en omgjord (läs omvänd, uppochnervända världen, tvärtemotleken...) version:
  • Hon är för elak, ska alltid ta saker från andra hela tiden
  • Hon tar aldrig någon skit, fast hon ger skit till andra (Nej, inte som present... hur skulle hon få tag i skiten om hon aldrig tar den? Det handlar såklart om verbal skit, jag säger som Grynet: TA INGEN SKIT!)
  • Hon ser helt utmärkt på ena ögat, vilket alla hyllade henne för när hon var liten
  • Hon har inte opererat bort se-tarmen (kanske därför hon har sån utmärkt syn?)
  • Hon är snålare än snålast (nästan lika snål som försäkringskassan)
  • Hon är en av de längsta människorna på denna jord med sina 157 cm (fast det beror ju på hur man definierar cm, om man gör det som många män, som tycker .............................................................. detta är 25 cm, ja då blir hon en av de längsta)
  • Hon gör allt för att inte uppmärksammas (och kommer att hata mig för att jag skriver om henne...)
  • Hon har inga vänner men en hel drös med folk som hon litar på (undrar om det är ömsesidigt med tanke på att hon tar saker, bara ger skit och är snålare än en energisnål miljöbil)
Gå nu in och läs den riktiga listan Ämmiis blogg. Hon påstår dessutom att hennes blogg är bättre än min och din... Så gå in och se om ni håller med!

Kommentarer
Postat av: Claudia

haha ÄNTLIGEN något att läsa! o kom inte med några ursäkter annars är det nog jag som får skriva något om dig på min blogg muhahaha :P

2009-05-07 @ 20:08:29
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Ämmii

Hahahaha.. fan vad härlig :) klockren :)

2009-05-07 @ 20:15:33
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Michi

Eller hur, yey för uppdateringar :P.



Sjukt kul idé att köra tvärtom ^^.

(Och det finns ingen som är snålare än försäkringskassan... Förutom kanske Joakim Von Anka)

2009-05-07 @ 20:21:32
URL: http://misplacedmichi.blogg.se/
Postat av: Claudia

jaa vänta bara.. blir det dåligt med uppdateringar igen så ska du få se! haha :D

2009-05-07 @ 20:25:34
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0