Att göra slut i radio

Lyssna på det här! Lyssna på det nedersta ljudklippet...

Mikaela gör slut med sin sambo och pojkvän sedan flera år tillbaka i radio. Jag brukar inte vara för sånt där men detta var helt rätt gjort av henne tycker jag. Vilken korkad snubbe.

Han har varit otrogen tre gånger som hon vet om och nu senast var det på alla hjärtans dag då hon hittade honom med en annan tjej i deras säng. Hon hade gått tidigare från jobbet för att överraska honom med champagne och god middag...

Några av hans korkade kommentarer:

- Men det var väl inte så farligt?! (
Nejdå, han bara kn-llar någon annan i deras säng, det är väl småpotatis...eller?)

- Jag hade ju inget att göra! Du var ju inte hemma... Jag var ensam.
(Ja, om hon är så dum att hon lämnar honom ensam i fem timmar så att han får tråkigt så får hon ju tåla lite otrohet! Eller hur? Den sämsta ursäkten i världshistorien!)

- Det är ju snarare du som är en hora som kommer tillbaka till mig hela tiden.

Efter att hon bett honom ta sina grejer från hennes lägenhet och sticka:

- Men vart ska jag nu bo?


Haha! Way to go Mikaela!

Kommentarer
Postat av: Louise

Herregud vilket jävla svin !!:o

Han är ju inte san :Z

2010-03-23 @ 09:35:56
URL: http://relaxsweetxx.blogg.se/
Postat av: Lina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 17:33:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0