Skitbloggen

Julia har en skitblogg rent ut sagt! Hon går på promenader med "grannkärringen" och har en ganska cool bild som profilbild.

Hon verkar gilla skit, den där Julia:

då jag inte känner smaken eller lukten av skiten jag stoppar i käften.

I mitt nästan allra första inlägg skrev jag om en som hade en skitblogg på riktigt, alltså bokstavligen en SKITblogg. Enbloggdärmanfårsebajs-blogg är det. Du har blivit varnad!

Julias skitblogg är väldigt mycket trevligare än så kan jag lova!


Ser nu att den "riktiga" skitbloggen numera är lösenordsskyddad så ni slipper spy idag i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Julia aka skitbloggarN

HHAHAHAHAHAHHAHAHAHA andas HAHAHHAHAHHAAHHA!! xD

fick mig ett gott skratt där :D

Är ju inte så att jag menar skit bokstavligen när jag skriver så där :)



Men jag måste säga att det var ett mycket bra inlägg av dig din spejare, jävligt klockrent. Keep up the good work och fortsätt snoka omkring! :D



Ha det skitgött!

2010-02-10 @ 00:16:57
URL: http://randomname.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0